wtorek, 11 października 2011

down down down

 To jest takie cudowne, wstać rano, wypić poranną kawę i poczytać " Śniadanie u Tiffany'ego", niesamowite, naprawdę. Czuję, że dzisiejszy dnień będzie magiczny, chociaż pogoda za oknem, mówi co innego. Wszystko jest fantastyczne, ale zaraz musze iść uczyć się angielskiego, co mnie mniej cieszy. Dokończę kawe i zmykam do nauki. Moje uczucia bez zmian, ja bez zmian, w sumie sama już nie wiem, ale to jest takie urocze, być w stanie "nikłej wiedzy o sobie". Wieczorem może napiszę dłuższą notkę, o ile najdzie mnie jakaś wewnętrzna wena. Tak czy siak, życzę ciepłego i równie magicznego dnia jak u mnie!

2 komentarze:

  1. ja liczę, że jutrzejszy dzień będzie magiczny :)
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham takie dni.:)
    Ja niestety musiałam iść do szkoły..

    OdpowiedzUsuń